H. Palautordera Salicrú 26–26 Joventut H. Mataró / Jornada 1 - 1a Estatal
Empat en un emocionant partit al Baix Montseny entre "Palau" i Mataró. El partit va ser molt igualat a la primera part per arribar amb 12-11 al descans. A la represa, l'equip palauenc va agafar el domini (20-17 a l'equador de la 2a part i encara 26-24 quan quedaven només tres minuts).
Però aleshores la defensa i la porteria del conjunt mataroní van aconseguir tapar forats i recuperar pilotes i els debutants Sergio Germán i Arnau Boix van empatar el partit, quan faltava més d'un minut. Els dos equips van tenir opció de desnivellar amb temps mort inclòs, però cap dels dos conjunts ho va aconseguir.
Font: CatHandbol
MATARÓ: Edu Calderon, Gerard Conill i Bassory Tandian porters; Pablo Vela(9), Manel Núñez(4), Jaume Pujol(5), Sergi German(1), Dani Aguilera(1), Arnau Boix(2), Oriol Vaqué, Nil Moreno(2), Berenguer Chiva, Àlex Bosch(1), Max Anson, Mario Martínez(1), Pol Barragan.
dilluns, 5 d'octubre de 2020